خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۹ استان کشور درگیر برف و کولاک/ نجات ۱۰۴۴ نفر از مرگ به علت یخ زدگی

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | جمعه، 07 آذر 1399 - 14:06
محمدی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق درگیر برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته توضیحاتی داد.
امداد،نجات،سازمان،احمر،هلال،عمليات،جمعيت،معاون

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد؛
محمد باقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به امدادرسانی در حوادث جوی برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت ۹ استان کشور از جمله آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان و لرستان تحت تأثیر حوادث جوی بودند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶ نفر در قالب ۳۳ تیم امدادی در مناطق متأثر از حوادث جوی حضور یافتند و به یک هزار و ۴۴ نفر امدادرسانی کردند.
او افزود: ۱۵۳ دستگاه خودرو از برف رها سازی شدند و ۷ نفر مصدوم هم برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۸ نفر نیز اسکان اضطراری دریافت کردند.
محمدی تصریح کرد: ۳۶ تخته پتو، ۱۴۶ بسته بیسکویت و ۱۱۶ بطری آب معدنی در بین نیازمندان توزیع شده است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در سراسر کشور جهت پوشش امدادی در بارندگی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و سازمان امداد و نجات آمادگی لازم را برای امدادرسانی به هموطنان دارد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/