خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح سوله ورزشی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در هلشی

مهر | استان‌ها | جمعه، 07 آذر 1399 - 14:06
کرمانشاه- رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه از افتتاح سوله ورزشی در با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در هلشی خبر داد.
بسيج،كرمانشاه،افتتاح،سالن،ورزش،ورزشي

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بابا ملکی صبح امروز در مراسم افتتاح سه سوله ورزشی چند منظوره در آخرین روز از هفته بسیج، با ابراز خوشحالی از اینکه شاهد افتتاح سالن‌های ورزشی و واحدهایی هستیم که در اثر سیل آسیب دیده بودند، اظهار کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان، سپاه و بسیج سازندگی استان کرمانشاه سالن ورزشی که سال‌ها پیش باید به بهره برداری می‌رسید بعد از چند سال رکود توانستیم در آخرین روز هفته بسیج به بهره برداری برسانیم.
وی افزود: بودجه استفاده شده برای این سالن ۴۰۰ میلیون تومان بوده و ۱۰۰ میلیون تومان هم سازمان بسیج سازندگی استان برای آن در نظر گرفته است.
رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه با تقدیر از مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه به پاس همکاری مستمر و اثر بخش با مجموعه ورزش کرمانشاه، گفت: سپاه و بسیج همیشه به یاری همنوعان شتافته‌اند و همیشه گره‌های باز نشدنی با همکاری این عزیزان باز می‌شود.
باباملکی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی هلشی، تصریح کرد: این سالن در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع برای استفاده جوانان ورزشکار و ورزش دوست هلشی افتتاح شده و برای تهیه حامل‌های انرژی «گرمایشی، آب و برق» و ارائه خدمات بیشتر به ورزشکاران نیازمند همکاری ادارات و مجموع های دیگر هستیم.