خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جریمه ۱۵۰۰ خودرو در طرح اعمال محدودیت های کرونایی در ایلام

مهر | استان‌ها | جمعه، 07 آذر 1399 - 14:06
ایلام-فرمانده انتظامی ایلام از جریمه یک هزار و ۵۰۰ خودرو در طرح اعمال محدودیت های کرونایی در ایلام طی چهار روز گذشته خبر داد.
استان،پليس،كرونا،محورهاي،شيوع،ورودي،ثبت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نورعلی یاری اظهار کرد: با توجه به شیوع دوباره کرونا در استان، از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، ۳ هزار و ۱۰۰ خودرو توسط مأموران پلیس به شهرهای مبدأ عودت داده شده‌اند.
وی بیان کرد: همزمان با اعلام شیوع این ویروس مهلک در کشور اقدامات درون سازمانی از جمله توزیع مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش و دیگر اقدامات برای کاهش زنجیره کرونا در محیط‌های انتظامی انجام شد.
یاری با بیان اینکه تمامی ترددها در محورهای مواصلاتی استان توسط کارکنان پلیس در ایست و بازرسی‌ها، پاسگاه‌های پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلفات ثابت و متحرک در مبادی ورودی و خروجی و سطح شهرهای استان کنترل و رصد می‌شوند، افزود: در همین راستا با گذشت چهار روز از اجرای این طرح سه هزار و ۱۰۰ خودرو از هفت نقطه ورودی استان برگشت و یک هزار و ۵۰۰ خودرو اعمال قانون شده‌اند.
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه در محورهای ورودی و خروجی مرکز استان تیم‌های پلیس راه و پلیس راهور برای نظارت بر ترددها حضور مستمر دارند، گفت: تعداد ۲۷ دوربین ثبت تخلفات رانندگی نیز در محورهای مواصلاتی سطح استان، به صورت شبانه روزی فعال است و خودروهای متخلف توسط این دوربین‌ها ثبت و اعمال قانون می‌شوند.