خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جلوگیری از ورود ۲۱۰۰ خودرو به کردستان

مهر | استان‌ها | جمعه، 07 آذر 1399 - 13:53
سنندج - فرمانده انتظامی کردستان گفت: از اول آذرماه تاکنون از ورود ۲هزار و ۱۰۰ خودرو غیر بومی در مبادی شهرهای استان جلوگیری شده و ۵هزار و ۵۰۰ خودرو نیز تذکر ارشادی دریافت کرده اند.
استان،انتظامي،خودرو،كرونا،ترافيكي

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتظامی استان کردستان، سردار علی آزادی اظهار کرد: طرح محدودیت‌های ترافیکی در نقاط مختلف استان برای مقابله با ویروس کرونا از اول آذر ماه آغاز شده است.
وی افزود: از اول آذرماه تاکنون از ورود ۲ هزار و ۱۰۰ خودرو غیر بومی در مبادی شهرهای استان جلوگیری شده است و ۵ هزار و ۵۰۰ خودرو نیز تذکر ارشادی دریافت کرده‌اند.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: طی این مدت شاهد کاهش بیش از ۳۰ درصدی تردد در سطح معابر درون شهری و برون شهری استان بودیم و بیش از ۲۰۰ خودرو نیز به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا مشمول جریمه‌های ۲۰۰ هزار تومانی و دیگر جرایم در نظر گرفته شدند.
سردار آزادی تاکید کرد: طرح انتظامی و ترافیکی محدودیت‌های کرونایی در استان همچنان در حال اجراست و خروج خودروهای پلاک بومی از شهرهای وضعیت قرمز کرونایی با سطح هشدار ۳ ممنوع بوده و این خودروها به شهر دیگری هم نمی‌توانند وارد شوند.