خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ورزشگاه یادگار امام تبریز آماده دیدار تراکتور

مهر | ورزشی، استان‌ها | جمعه، 07 آذر 1399 - 13:47
تبریز- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز با بیان اینکه ورزشگاه یادگار امام آماده دیدار تراکتور- سپاهان می‌شود، گفت: چمن استادیوم در روزهای برفی کاور می‌شود.
استاديوم،يادگار،تبريز،امام،ره،تراكتور

به گزارش خبرنگار مهر، عوامل اجرایی استادیوم یادگار امام تبریز، صبح امروز آماده سازی استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برای دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان را آغاز کردند.
حبیب مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در این خصوص به خبرنگاران گفت: برداشتن کاورهای استادیوم یادگار امام (ره) تبریز که برای حفاظت از کیفیت چمن فوتبال استادیوم پهن شده است، امروز صبح توسط عوامل اجرایی اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و استادیوم یادگار امام (ره) جمع آوری شد.
وی ادامه داد: سال‌های متمادی است که برای نگهداری بهینه استادیوم یادگار امام (ره) در هنگام بارش برف، عملیات کاور کشی روی چمن انجام می‌گیرد، به خصوص اینکه این استادیوم میزبانی بازی‌های تیم تراکتور در لیگ برتر را به عهده دارد.
گفتنی است در صورت فراهم بودن شرایط جوی در شهر تبریز دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام آغاز می‌شود.
زمان و مکان اعلام شده منوط به شرایط جوی صبح مسابقه و گزارش نهایی ناظر و داور مسابقه است.