خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برف و کولاک در ۹ شهرستان آذربایجان‌شرقی/ آماده باش نیروهای هلال‌احمر

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 22:53
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از بارش برف و کولاک در ۹ شهرستان استان خبر داد و گفت: همه نیروهای امدادی و تجهیزات هلال احمر استان در حالت آماده‌باش قرار دارد و شرایط برای اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان احتمالی فراهم شده است.
استان،احمر،هلال،كولاك،برف

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از بارش برف و کولاک در ۹ شهرستان استان خبر داد و گفت: همه نیروهای امدادی و تجهیزات هلال احمر استان در حالت آماده‌باش قرار دارد و شرایط برای اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان احتمالی فراهم شده است.
حمید حسین‌پور اظهار کرد: ️به دنبال ورود سامانه بارشی به استان و بارش برف و کولاک شدید در مسیرهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان، امدادگران به ۹ شهرِ تبریز، بستان آباد، اسکو، میانه، هشترود، چاراویماق، اهر، هریس و ورزقان اعزام شدند.
وی افزود: امدادگران، با کمک نیروهای پلیس راه و راهداری در حال امدادرسانی به متاثرین از برف و کولاک هستند.
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، وی تاکید کرد: عملیات‌های امدادرسانی تیم‌های امدادی هلال احمر تا رهاسازی و انتقال مصدومین احتمالی در جاده‌ها ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام