خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تخصیص ۱۶ میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 22:53
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: در صورت تخصیص کامل اعتبارات در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود.
لرستان،مقدس،دفاع،باغ،موزه،تكميل،تخصيص

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: در صورت تخصیص کامل اعتبارات در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود.
محسن رشیدی در جریان بازدید نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان از باغ موزه دفاع مقدس لرستان که امروز ششم آذرماه صورت گرفت، با اشاره به بهبود روند تکمیل سازه باغ موزه دفاع مقدس لرستان، اظهارکرد: ساخت باغ موزه دفاع مقدس لرستان در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در سال ۸۹ آغاز شد و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با ذکر این مطلب که برای تکمیل ۱۵ درصد باقیمانده باغ موزه دفاع مقدس لرستان ۲۵ میلیارد تومان بودجه نیاز است، تصریح کرد: با تلاش‌های مسئولان استان ۱۶ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان اختصاص یافته است با تخصیص این اعتبار در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود این در حالی است که در کنار جاذبه‌های گردشگری باغ موزه دفاع مقدس نیز می تواند قابل توجه باشد.
درویشی، نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان نیز در جریان این بازدید گفت: باغ موزه دفاع مقدس لرستان اثر ماندگار برای به تصویر کشیدن و خدمات و تلاشهای مردم لرستان در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس است.
وی با تاکید بر لزوم تکمیل کامل سازه باغ موزه دفاع مقدس لرستان، افزود: مصور کردن جلوه‌های ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه در حال و آینده است که این باغ موزه مکانی کامل برای بیان و ثبت خاطرات رزمندگان لرستان خواهد بود.
انتهای پیام