خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اردوی جهادی بسیج رسانه آستارا برای رفع مشکلات یک روستا

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 22:53
در اقدامی متفاوت، مشکلات یکی از روستاهای محروم شهرستان آستارا توسط بسیج رسانه این بندر مرزی جمع بندی و پس از انعکاس به مسئولان، با حضور آنها در روستا بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.
شهرستان،مسئولان،مشكلات،آب،آستارا،بسيج،رسانه،سيبلي،روستاها،رو ...

ایسنا/گیلان در اقدامی متفاوت، مشکلات یکی از روستاهای محروم شهرستان آستارا توسط بسیج رسانه این بندر مرزی جمع بندی و پس از انعکاس به مسئولان، با حضور آنها در روستا بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.
عباس صابر، فرماندار بندر مرزی آستارا در این اردو که در روستای سیبلی از توابع بخش لوندویل این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رفع مشکلات روستائیان از مهم ترین وظایف مسئولان است.
وی با اشاره به اینکه فاصله روستاها تا شهر و عدم دسترسی بیشتر روستائیان به مسئولان، می طلبد تا مسئولان با سرکشی به روستاها، مسایل و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کنند، ادامه داد: اهالی سیبلی از کیفیت نامناسب آب شرب، عدم روشنایی معابر، تعریض نشدن کوچه ها و لایروبی نشدن رودخانه گلایه دارند که باید راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات ارائه شود.
صابر با بیان اینکه خبرنگاران عضو بسیج رسانه شهرستان، به عنوان چشم بینای جامعه، مشکلات را رصد کرده و به مسئولان منعکس می کنند، افزود: روستای سیبلی به شهرهای لوندویل و آستارا نزدیک است و نباید در حوزه های مختلف محروم باشد.
وی با تأکید بر اینکه متأسفانه وضعیت منابع زیرزمینی آب آستارا مناسب نیست و آب بیشتر روستاها از چاه ها تأمین می شود، خاطر نشان کرد: با تکمیل سدلاستیکی رودخانه ملاهادی و طرح انتقال آب از رودخانه چلوند، مشکل آب شهرستان در بلند مدت رفع خواهد شد.
مطالبه گری مهمترین وظایف خبرنگاران
آرش جوهری، مسئول بسیج رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا در جریان این بازدید، با بیان اینکه مشکلات روستاها نیز به شکل های متفاوت وجود دارد، تصریح کرد: مطالبه گری از مهمترین وظایف خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه است.
وی با اشاره به اینکه در این اردوی جهادی که با استقبال مسئولان شهرستان و حضور مسئولانه آنها در مسجد روستای سیبلی برگزار شد، افزود: فرماندار شهرستان، بخشدار لوندویل، فرمانده سپاه، روسای ادارات برق، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و دیگر مسئولان از حاضران در این اردو بودند.
جوهری از برگزاری این اردوی جهادی به عنوان آخرین برنامه هفته بسیج در شهرستان نام برد و یادآور شد: مشکلات مردم این روستای محروم به مسئولان منعکس شد و فرماندار ضمن تأکید بر مرتفع کردن آنها توسط ادارات متولی در چارچوب برنامه های عمرانی شهرستان، پیگیری اقدامات انجام شده را به بسیج رسانه محول کرد تا با تهیه گزارش مکتوب و مصور موضوع را تا پایان ماه جاری اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام