خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رعایت ۹۰ درصدی محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان های شهرستان بویراحمد

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 22:53
فرماندار شهرستان بویراحمد از رعایت ۹۰ درصدی محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان های این شهرستان خبر داد و گفت: مابقی با جریمه ها، تذکر و پلمب مواجه می شوند.
رعايت،ياسوج،بويراحمد،جريمه،محدوديت،شهرستان،ميزان،شهر،تذكر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد از رعایت ۹۰ درصدی محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان های این شهرستان خبر داد و گفت: مابقی با جریمه ها، تذکر و پلمب مواجه می شوند.
"شاهرخ کناری" در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان با اشاره به میزان رعایت محدودیت های ابلاغی توسط سازمان های و ادارات، افزود: حدود ۹۰ درصد محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان ها رعایت می شود و مابقی با جریمه ها، تذکر و پلمب مواجه می شوند.
وی در ادامه به میزان اجرای محدودیت های ابلاغی در حوزه های تجاری، خدماتی و بازرگانی اشاره و تصریح کرد: بر اساس برآوردها بیش از ۹۰ درصد دستورالعمل ها رعایت می شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به رعایت ۱۰۰ درصدی اجرای محدودیت ها در مدارس، اظهار کرد: کلیه مدارس تعطیل هستند و کادر مدارس در آن مکان ها حضور فیزیکی ندارند.
کناری ادامه داد: با شروع وضعیت قرمز میزان منع تردد در شهر یاسوج ۸۰ درصد رعایت شد و میزان کنترل در ورودی شهر یاسوج ۲۳۶۷ مورد کنترل شده، ۹۴۵ تذکر لسانی، ۷۱ مورد اعمال قانون و ۴ خودرو در ورودی شهر یاسوج توقیف شده است.
وی با اشاره به میزان رعایت منع تردد خودروی شخصی از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح، عنوان کرد: بیش از ۸۰ درصد در شهر یاسوج منع ترددها را رعایت می کنند که در همین رابطه ۲۷۳ مورد تذکر لسانی توسط پلیس و ۷۵ مورد اعمال قانون که یک مورد جریمه یک میلیون تومانی و ۲۷۳ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در شهر یاسوج جریمه شدند.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در مرکز استان عزم همگانی برای جلوگیری از مراسمات عروسی و عزا و وجود دارد که تلاش داریم این موارد در شهرستان همگانی شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، کناری در خصوص شیفت شب مدیران دستگاه ها برای تردد در شب، افزود: دستورالعمل قانونی این است که مدیر دستگاه و حراست اسامی و افراد را تایید و به فرمانداری ارسال کند، تا فرمانداری نامه مکتوب به پلیس راهور و پلیس راه ارسال کند تا افراد مشکلی نداشته باشند.
انتهای پیام