خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رونمایی از کتاب شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 22:53
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کتاب زندگی نامه ۵۷ شهید ورزشکار آذربایجان شرقی رونمایی شد.
كتاب،بسيج،شرقي،آذربايجان،استان،رونمايي،ورزشكار،شهادت،سكوي

ایسنا/آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کتاب زندگی نامه ۵۷ شهید ورزشکار آذربایجان شرقی رونمایی شد.
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، مسئولان سپاه عاشورا، رئیس هیئت بسیج ورزشکارن و معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، از جلد نخست کتاب شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی در هفته بسیج رونمایی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه با اشاره به رونمایی از کتاب «سکوی شهادت» توضیح داد: این اثر به همت بسیج ورزشکاران استان و در مرکز فرهنگی شهدای ورزشکار استان در راستای اهداف فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران تدوین شده است؛ کتاب «سکوی شهادت» در برگیرنده اطلاعات جامع ۵۷ شهید ورزشکار استان (جلد اول) از رشته‌های فوتبال، هنرهای رزمی، بسکتبال، والیبال، کشتی، تنیس روی میز، هندبال، دوچرخه سواری، کوهنوردی، شنا و راگبی است.
ایوب بهتاج خاطرنشان کرد: این کتاب با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رونمایی شده است؛ کتاب «سکوی شهادت» در مرکز رقومی و آفرینش‌های معاونت فرهنگی سپاه و در مدت چهار ماه تدوین و گردآوری شده و در چاپ نخست با شمارگان ۱۰۰۰ جلد کتاب چاپ شده که کار صفحه آرایی آن را مرکز آفرینش‌های بسیج استان و چاپ اعظم عهده دار بودند.
به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در پایان مراسم از نیک رزم، ششگلانی، هدایی، گهرخانی، قبادی، صادقی و مجید بهرامی از روسای هیئت‌های ورزشی آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام