خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تصمیمات جدید کرونایی در شهرستان دلگان

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 22:53
فرماندار دلگان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و زیر ساخت های نامناسب، وسعت و پراکندگی استان و عدم دسترسی همه مردم به تست کرونا تصمیمات خلاقانه و متفاوتی در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان دلگان اعمال خواهد شد.
كرونا،ضدعفوني،رعايت،دلگان،رانندگان،بهداشتي،شهرستان،مبارزه،شج ...

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و زیر ساخت های نامناسب، وسعت و پراکندگی استان و عدم دسترسی همه مردم به تست کرونا تصمیمات خلاقانه و متفاوتی در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان دلگان اعمال خواهد شد.
به گزارش ایسنا شجاعی تصریح کرد: تمامی دهیاران بخش مرکزی و جلگه چاه هاشم مکلف اند دستگاه ضدعفونی تهیه و با همکاری پایگاهها و بهورزان مکان های پر رفت و آمد و مناطق دارای بیمار مشکوک را در روستاها ضدعفونی نمایند.
وی همچنین ضمن معرفی کارکنان فاقد ماسک بر ضدعفونی مکان های پرتردد از جمله دستگاههای عابر بانک، خبازی ها و ادارات و اماکن عمومی شهرستان و کاهش نیروی کار ادارات به ۵۰ درصد تاکید کرد.
فرماندار دلگان با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان خودروهای سواری گفت: تمامی رانندگان مکلف اند علاوه بر استفاده از ماسک خودروی خود را ضدعفونی نموده و باید مواد ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.
شجاعی گفت: با توجه به شرایط فعلی رانندگان می توانند فقط ۳ نفر سرنشین، یک نفر در جلو و ۲ نفر را در عقب خودرو سوار و از هر سرنشین ۴۰ هزارتومان کرایه دریافت کنند.
وی تاکید کرد: بنا به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان هر راننده ای که این ضوابط را رعایت نکند علاوه بر ضبط گواهینامه و مدارک خودرو کارت سوخت آن نیز ابطال خواهد شد.
وی گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف موارد مشخص شده از سوی رانندگان، تخلف آن را با ذکر پلاک خودرو به شماره ۱۰۰۰۷۸۶۸ ارسال تا با آنان برخورد شود.
فرماندار دلگان ضمن اشاره به معرفی روزانه مغازه داران منتخب رعایت کننده اصول بهداشتی و تقدیر از آنان، گفت: خبازی هایی که اصول بهداشتی را رعایت کنند نیز از سهمیه آرد تشویقی بهره مند خواهند شد.
شجاعی تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و فاتحه خوانی می بایست با هماهنگی، دستور و اجازه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت کامل ضوابط و دستورالعمل های خاص بهداشتی برگزار شود.
انتهای پیام