خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع بیش از ۲۰۰ سری جهیزیه در قالب رزمایش کمک مومنانه

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 16:52
کاشمر ـ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر از توزیع ۳۵ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در کاشمر در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تعداد ۲۰۹ سری جهیزیه توزیع شده است.
جهيزيه،كاشمر،بسيج،سري،توزيع،نوعروسان،كالاي،سپاه

به گزارش خبرنگار مهر علی یعقوبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توزیع این سری جهیزیه، تاکنون سه مرحله جهیزیه بین نوعروسان نیازمند شهرستان کاشمر در قالب رزمایش کمک مؤمنانه توزیع شده است.
وی اشاره کرد: از ابتدای امسال تعداد ۲۰۹ سری جهیزیه توزیع شده است که در این مرحله نیز تعداد ۳۵ سری جهیزیه در قالب ۸ قلم کالای ضروری خانواده بین نوعروسان نیازمند شهرستان کاشمر توزیع شد.
فرمانده سپاه کاشمر با تأکید بر اینکه این جهیزیه‌ها با مشارکت نوعروسان و بسیج سازندگی صورت ‌گرفته است، تصریح کرد: همه اقلام این جهیزیه از کارخانه جات ایرانی خریداری شده تا بتوان گام مؤثری در جهت حمایت از کالای ایرانی، جهش تولید، رونق تولید ملی و ترویج سبک استفاده از کالای داخلی برداشت.
یعقوبیان گفت: ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه‌ها بالغ‌ بر ۱۰ میلیون تومان است که به‌صورت مشارکتی ۵۰ درصدی تهیه شده است.
وی عنوان کرد: هفته بسیج در سال جاری با رویکرد متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته و شرایط کرونایی کشور برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر با اشاره به اینکه سعی و تلاش بر این بود تا اجتماعات کمتر باشد و بیشتر از فضای مجازی و رسانه هفته بسیج با هفت محور برگزار شود، تشریح کرد: طرح شهید سلیمانی با عنوان مسجد سنگر سلامت در سطح شهرستان با همکاری سپاه، بسیج و بهداشت و درمان در حال اجرا است.