خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نشان درجه یک هنری به پیشکسوت موسیقی قوچان اهدا شد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 16:41
قوچان - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان از اهدای نشان درجه یک هنری به حسین عزیزی‌پور، پیشکسوت موسیقی این شهرستان، خبر داد.
هنري،درجه،ارشاد،استاد،فرهنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید ضیایی گفت: شورای عالی ارزشیابی هنرمندان کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گواهینامه درجه یک هنری را به خاطر سال‌ها تلاش و کوشش در عرصه موسیقی نواحی و آواز محلی خراسانی به حسین عزیزی‌پور، خواننده و هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی شهرستان قوچان، اعطا کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان بیان کرد: پیش از این، استاد علیرضا سلیمانی علی‌آبادی و استاد علی غلام‌رضائی آلمه جوقی در حوزه تخصصی دوتار خراسان گواهینامه درجه یک هنری را دریافت کرده بودند و استاد حسین عزیزی‌پور سومین هنرمند قوچانی در رشته موسیقی است که نشان درجه یک هنری دریافت کرده است.
وی اظهار کرد: همچنین از سوی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از این استاد گران‌قدر تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است، گواهی درجه یک هنری بالاترین درجه هنری است که توسط شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندان اعطا می‌گردد.