خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رسیدگی به مناطق محروم کرمانشاه نیازمند پیوست فرهنگی است

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 16:41
کرمانشاه- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: رسیدگی به مناطق محروم کرمانشاه نیازمند پیوست فرهنگی است.
كرمانشاه،فرهنگي،معضلات،حاشيه،استان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی کارگر پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون جدید و پیشین فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه معضلات فراوانی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد که کم کردن این معضلات کار و تلاش و برنامه‌ریزی درست می‌طلبد.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین معضلات کرمانشاه جمعیت بالای حاشیه نشین و زندگی در نقاط محروم است که حل این مشکل قطعاً پیوست مستحکم فرهنگی لازم دارد.‌
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به عنوان یکی از ابزار قوی مدیریت، بیان کرد: ارتباط و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان از تأخیر در اجرای برنامه‌ها و موازی کاری جلوگیری می‌کند که باید به آن توجه داشت.
کارگر تصریح کرد: برنامه‌های رها شده زیادی در مناطق محروم کرمانشاه داریم که نیاز به پیگیری و توجه ویژه دارند؛ طبق برنامه‌ریزی های انجام شده با همکاری بنیاد علوی در بحث انجام کارهای فرهنگی در مناطق حاشیه نشین وارد خواهیم شد.