خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع همزمان ۳۰۰۰ بسته معیشتی در ایلام آغاز شد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 16:41
ایلام-همزمان با هفته بسیج، توزیع همزمان سه هزار بسته معیشتی در ایلام آغاز شد.
ايلام،بسيج،سپاه،استان،اميرالمؤمنين،شاكرمي،كرونا،نوعروسان،ايلامي

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته بسیج، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در محل مجتمع لاله شهر ایلام، ۱۰۰ سری جهیزیه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به نوعروسان ایلامی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اهدا شد.
همچنین به صورت همزمان تعداد سه هزار بسته معیشتی با حفظ کرامت انسانی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در تمامی شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.
رمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با تبریک سالروز بسیج مستضعفین گفت: بسیج نیروی کارآمد، آماده به کار، دشمن شناس، انقلابی و همیشه در صحنه است.
سدرار جمال شاکرمی افزود: حضور در عرصه سازندگی و آبادانی از نقش‌های برجسته بسیج بوده و در راستای ارتقای اهداف متعالی این نظام حرکت می‌کند.
وی اظهار کرد: سپاه و بسیج در کنار وظایف ذاتی خود یکی از اصلی ترین محور فعالیت‌ها را محرومیت زدایی و تلاش در جهت توانمندسازی افراد بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار داده و امروز هم بر همین اساس امروز ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی و توزیع سه هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و افرادی که بر اثر کرونا دچار آسیب شده‌اند، انجام می‌گیرد.
شاکرمی افزود: مردمی بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته سپاه پاسداران بوده و همواره تلاش کرده خدمت رسانی به مردم و بویژه مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب را در سرلوحه فعالیت خود قرار دهد.