خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گازرسانی به ۲۰۰ واحد صنعتی در خراسان جنوبی طی امسال

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 16:31
‎مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به برنامه شرکت گاز خراسان جنوبی برای گازرسانی به ۲۰۰ صنعت طی سال جاری، گفت: در استان خراسان جنوبی در بخش های صنعت و کشاورزی طی سه سال اخیر ۲۱۴ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع استان صرفه جویی شده است.
جنوبي،گاز،خراسان،شركت،مايع،سوخت

ایسنا/خراسان جنوبی ‎مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به برنامه شرکت گاز خراسان جنوبی برای گازرسانی به ۲۰۰ صنعت طی سال جاری، گفت: در استان خراسان جنوبی در بخش های صنعت و کشاورزی طی سه سال اخیر ۲۱۴ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع استان صرفه جویی شده است.
سید محمود هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: طی سال اخیر در بخش صنعت ۱۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع جایگزین شده است.
‎مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته در بخش کشاورزی استان نیز
۸۴ میلیون لیتر سوخت مایع جایگزین شده و در مجموع بر اساس حجم گاز جایگزین در بخش‌های صنعتی و کشاورزی ۲۱۴ میلیون مترمکعب در مصرف سوخت مایع در استان خراسان جنوبی صرفه جویی شده است.
‎هاشمی افزود: با تلاش همکاران شرکت گاز خراسان جنوبی در حال حاضر ۱۴۹۲ واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و ۱۰۴۲ واحد صنعتی و تولیدی طی سه سال اخیر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده‌اند.
‎مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به برنامه شرکت گاز خراسان جنوبی برای گازرسانی به ۲۰۰ صنعت طی سال جاری، یادآور شد: در سال گذشته شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول از لحاظ تعداد صنایع بهره‌مند از مفاد مصوبه شورای اقتصاد در بین شرکت‌های گاز استانی شده است.
وی با بیان اینکه وجود صنایع کوچک و بزرگ باعث ایجاد اشتغال و عدم مهاجرت می‌شود، خاطرنشان کرد: سرعت بخشی در گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی اقدامی عملی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تاکید بر جهش تولید است.
انتهای پیام