خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حرکات سخیف ضدانقلاب از مقبولیت "ماموستا قادری" نمی‌کاهد

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 16:31
استاندار کرمانشاه ضمن محکوم کردن اهانت برخی رسانه های معاند به امام جمعه پاوه گفت: ماموستا ملاقادر قادری شخصیتی وارسته، عالمی خیرخواه، صدیق و نیک اندیش است که همواره دلسوز مردم، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و برای تحقق مطالبات مردم تلاشی مجاهدانه و خالصانه دارد.
انقلاب،ماموستا،قادري،بازوند،معاند،پاوه،وارسته،توهين،دشمنان،م ...

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه ضمن محکوم کردن اهانت برخی رسانه های معاند به امام جمعه پاوه گفت: ماموستا ملاقادر قادری شخصیتی وارسته، عالمی خیرخواه، صدیق و نیک اندیش است که همواره دلسوز مردم، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و برای تحقق مطالبات مردم تلاشی مجاهدانه و خالصانه دارد.
هوشنگ بازوند در جلسه شورای معاونین، مشاوران، مدیران کل و فرمانداران شهرستانها اظهار داشت: بیداری و بصیرت مردم و علما و محکوم کردن اقدام ناشایست و توهین آمیز دشمنان نظام و انقلاب و کانال های معاند نشان داد که ماموستا ملاقادر قادری شخصیت فرهیخته و وارسته دینی و مذهبی که در طول عمر با برکت خود منشاء خیر برای مردم و محور وحدت، انسجام و همدلی بوده از چه جایگاه والایی نزد مردم برخوردار است.
بازوند به نقش محوری ماموستا ملاقادر قادری در ایجاد وحدت بین مسلمانان اشاره کرد و تصریح کرد: این مجاهد نستوه و عالم فرهیخته همیشه در دفاع از اسلام، انقلاب و حقوق مردم ایثار و از خودگذشتگی داشته و شخصیت والای ایشان مقبول مقام معظم رهبری، علما و روحانیون و مردم است و دشمنان با توهین، تخریب و هجمه ناجوانمردانه به امام جمعه پاوه ماهیت نفرت انگیز خود را نشان دادند.
وی افزود: ایشان دارای پایگاه اجتماعی بیسیار باارزشی هستند و حرکات سخیف ضد انقلاب از این مقبولیت نمی کاهد.
بازوند از مطالبه گری خردمندانه، مجدانه و خالصانه امام جمعه پاوه برای توسعه منطقه قدردانی کرد و گفت: چهل سال خدمت صادقانه و اقامه نمازجمعه توسط ماموستا ملاقادر قادری با رویکرد تقویت بنیان های مذهبی، ایجاد وحدت و انسجام ملی، تلاش برای تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و ترویج معارف و علوم اسلامی برای دشمنان قابل تحمل نیست و بدانند چنین شخصیتی که منشاء آثار و برکات فراوانی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هست، برای مردم بسیار قابل احترام است.
استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام توهین آمیز کانال های معاند، برای این عالم فرزانه و شخصیت وارسته از درگاه خداوند آرزوی طول عمر با عزت، صحت، سلامت و تندرستی کرد.
انتهای پیام