خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای در اندیمشک

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 16:24
اندیمشک- فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: هفت سارق حرفه‌ای با ۱۰ فقره سرقت در این شهر بازداشت شدند.
انديمشك،قضائي،سرقت،انتظامي،شهبازي،مخفيگاه،سارق

امیرعباس شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بر برخورد قانونی با مخلان امنیت تأکید کرد و گفت: شهروندان توصیه‌های لازم را در ارتباط با اقدام پیشگیرانه از سرقت مدنظر قرار دهند.
وی افزود: پس از دریافت گزارش چند فقره سرقت منزل و کیف‌قاپی، کار شناسایی عامل و یا عاملان سرقت‌ها در دستور کار نیروی انتظامی قرار داده شد.
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: مأموران کلانتری دوازده با انجام سلسله اقدام‌های پلیسی و با کار عملیات اطلاعاتی مخفیگاه هفت سارق حرفه‌ای را در اندیمشک شناسایی کردند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی هفت سارق حرفه‌ای که برخی دارای احکام جلب و تحت تعقیب قضائی بودند، در مخفیگاه خودشان دستگیر شدند.
شهبازی عنوان کرد: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی، یک قبضه اسلحه کلت کمری، تعدادی کیف زنانه و اموال مسروقی منزل و دو دستگاه موتورسیکلت کشف و توقیف شد.
فرمانده انتظامی اندیمشک با بیان اینکه متهمان به ۱۰ فقره سرقت و کیف‌قاپی در تحقیقات اعتراف کردند، عنوان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای رسیدگی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.