خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برخورد جدی با دلالان نهاده‌های دامی و مرغ زنده در ایلام

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 15:47
ایلام-بازرس کل استان ایلام از برخورد جدی با دلالان نهاده‌های دامی و مرغ زنده در ایلام خبر داد.
مرغ،توزيع،استان،زنده،مايحتاج،دلالان

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی هواسی عنوان کرد: با افرادی که با اهمال در انجام وظایف خود در موضوع نهاده‌های دامی و مرغ زنده اقدام به واسطه گری و اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی می‌کنند، برخورد می‌شود.
وی، ضمن ارائه گزارشی از رسیدگی به مشکل کمبود و افزایش قیمت مرغ در قالب تشکیل پرونده برای متخلفان، گفت: انحراف در توزیع نهاده‌ها، وجود واسطه گری در تولید و توزیع مرغ زنده و ضعف‌های نظارتی از دلایل عمده افزایش قیمت و کمبود مرغ در استان بوده است.
وی ادامه داد: دلالان نهاده‌های دامی و مرغ زنده که سبب اخلال در امر تامین و توزیع مایحتاج مردم استان شده‌اند شناسایی و به زودی به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.
بازرس کل استان در ادامه با تاکید بر تخصیص نهاده یارانه‌ای به مرغدارانی که مرغ تولیدی را به شبکه توزیع و تحت نظارت استان تحویل می‌دهند، تصریح کرد: تعیین نقطه بهینه جوجه‌ریزی بر اساس محاسبات کارشناسی، تشدید نظارت از طریق کنترل زنجیره تولید و توزیع و پرهیز از انجام فعالیت‌های بخشی و جزیره‌ای مهم‌ترین راه‌های کوتاه نمودن دست دلالان و اخلالگران بازار مرغ است.