خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زورگیری از شهروندان برای تامین هزینه موادمخدر

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 15:24
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق زورگیر و کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد.
پايگاه،تحقيقات،پليسي،متهم،آگاهي،پليس،مجيدي،سرهنگ،قضائي،اعترا ...

سرهنگ مجیدی مطرح کرد؛
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق زورگیر و کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی بیان کرد: بیست و هشتم فروردین ماه پرونده‌ای با موضوع زورگیری به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری ۱۲۰ سید خندان تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع و تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم مسئولیت آن را بر عهده گرفتند.
وی ابراز کرد: شاکی با حضور در پایگاه چهارم بیان داشت، ساعت ۹ شب روز چهارشنبه بیست و هفتم فروردین ماه در خیابان بنی هاشم شمالی در حال صحبت کردن با گوشی تلفن همراهم بودم که ناگهان ۲ موتورسوار با یک دستگاه موتورسیکلت پالس قرمز کنارم ایستاد و با تهدید سلاح سرد، گوشی تلفنم را سرقت و به سرعت از محل گریختند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با تجمیع پرونده‌های مشابه و تحقیقات میدانی در محل‌های سرقت، کارآگاهان تصویر یکی از موتورسواران را به دست آوردند و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی موفق شدند هویت وی را شناسایی کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: با انتقال وی به پایگاه چهارم علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به ۴۰ فقره زورگیری به همین شیوه با همکاری یکی از دوستانش به نام کامران اعتراف کرد.
وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه دومین متهم پرونده نیز در تحقیقات پلیسی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.
این مقام پلیسی ابراز کرد: با دستگیری کامران و اعتراف به جرم ارتکابی هر دو متهم انگیزه خود را اعتیاد و تامین هزینه‌های مصرف مواد مخدر اقرار کردند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: هر دو متهم با دستور قضائی بازداشت و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مالخر یا مالخران ادامه دارد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/