خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روند اجرای پروژه های عمرانی استان تهران رصد می شود

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 15:01
ملارد- سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: روند اجرای پروژه های عمرانی استان تهران رصد می شود.
چراغعلي،ملارد،عمراني،مسئولان،همدلي،شهرستان،مسائل،امور

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی مسائل عمرانی شهرستان ملارد که با حضور سجاد برنجی، فرماندار ملارد برگزار شد با اشاره به اینکه بر اجرای پروژه‌های استان تهران نظارت کافی و مطلوب وجود دارد، اظهار داشت: قطعاً هر توسعه و پیشرفتی در سایه وحدت و همدلی اتفاق می‌افتد و امروز در کشور شاهد اقتدار و بالندگی نظام هستیم.
چراغعلی افزود: برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام نیز نیازمند همت جمعی و همدلی همه مسئولان هستیم و این موضوع باید به یک فرهنگ در استان تبدیل شود.
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه امانت‌داری باید سرلوحه و ملاک کار دستگاه‌های دولتی و عمومی در مصارف بودجه آن‌ها باشد گفت: شرایط امروز ملارد کارنامه عمل ما است و همه در نقاط منفی و ارزشمند مقصر هستیم.
وی با بیان اینکه حفظ بیت‌المال و دارایی‌های عمومی مسئولیتی سنگین برای مسئولان و دولتمردان است عنوان داشت: در سیمای شهری باید به مسئله هویت شهرستان توجه شود و در همه امور مربوط به مهندسی و معماری نیز توجه به مسائل فرهنگی امری ضروری است.
چراغعلی با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از الطاف الهی است که نصیب هر شخصی نخواهد شد، افزود: مسئولان باید از فرصت خدمتگزاری به مردم نهایت استفاده را ببرند.