خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گروه های فلسطینی از سرگیری همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

ایسنا | بین‌الملل | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 13:55
تعدادی از گروه‌های فلسطینی تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای از سرگیری همکاری امنیتی با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.
فلسطين،ملي،تشكيلات،جنبش،نمايندگان،اسلامي،رام،جبهه،فلسطيني،مقاومت

تعدادی از گروه‌های فلسطینی تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای از سرگیری همکاری امنیتی با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.
به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نمایندگان ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، جنبش جهاد اسلامی، جبهه خلق برای آزادی فلسطین، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، کمیته ابتکار ملی، سازمان الصاعقه و جبهه خلق ـ فرماندهی کل ـ در جریان نشستی در شهر غزه اعلام کردند که هر گونه اقدام مجازاتی تشکیلات خودگردان فلسطین علیه مردم محاصره شده باریکه غزه جرم محسوب می‌شود.
این نمایندگان همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات سیاسی فلسطین و تازه‌ترین اقدامات و تحولات صورت گرفته در حوزه گفت‌وگوی ملی، از مقامات تشکیلات رام الله خواستند تا بار دیگر موضعی ملی اتخاذ کنند و به نتایج نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی و فعال سازی مکانیزیم رهبری یکپارچه مقاومت مردمی مبتنی بر توافقات صورت گرفته در نشست رام الله ـ بیروت پایبند باشند.
نمایندگان بلند پایه گروه‌های فلسطینی همچنین در این نشست از مقامات تشکیلات رام الله خواستند تا به همکاری و هماهنگی امنیتی با رژیم غاصب صهیونیستی پایان بخشند.
نمایندگان گروه‌های یاد شده از جنبش فتح خواستند تا به سم پاشی‌ها و هجمه‌های تبلیغاتی خود علیه جنبش مقاومت اسلامی حماس پایان بخشد.
شرکت کنندگان در این نشست بر لزوم تقویت رایزنی رهبران در برهه کنونی، افزایش سطح نشست‌ها با نخبگان ملی، اسلامی و عربی، لزوم مخالفت با همکاری امنیتی و عادی سازی روابط و پایبندی به ساماندهی به اوضاع داخلی و احیای وحدت ملی تأکید ورزیدند.
انتهای پیام