خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راهکار خرید آنلاین شیرآلات قهرمان در تعطیلات کرونایی

ایسنا | بازار | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 12:55
در این روزها که به علت شیوع ویروس کرونا و اعلام قرنطینه همگانی جهت حفظ سلامتی خود و عزیزانمون بهترین راهکار ماندن در خانه و رعایت پروتکل های بهداشتی به جهت فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال می باشد.
شيرآلات،اينترنتي،فروشگاه،قهرمان،محصولات،بهداشتي،كارخانه،نماي ...

در این روزها که به علت شیوع ویروس کرونا و اعلام قرنطینه همگانی جهت حفظ سلامتی خود و عزیزانمون بهترین راهکار ماندن در خانه و رعایت پروتکل های بهداشتی به جهت فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال می باشد.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام ابزارینا، ممکن هست در خانه یا محل کار با مسائل و مشکلاتی ناخواسته روبرو شویم که ناگزیر به رفع این مسائل باشیم.
از جمله این موارد می توان به خرابی شیرآلات و نیاز به تهیه مجدد آنها و یا حتی تامین شیرآلات پروژه های در حال ساخت در سطح کشور اشاره کرد.
یکی از راه های رفع این نیاز مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می باشد که پیداکردن یک فروشگاه اینترنتی معتبر که بتوانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را جستجو نمایید و با بهترین کیفیت آن را تهیه نمایید خود نیاز به صرف وقت دارد.
در عین حال شما با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر به صرفه در زمان، کاهش هزینه تردد، امکان معرفی دقیق کالاها از سوی عرضه کنندگان، مقایسه قیمت‌ها، انتخاب بدون محدودیت، دسترسی به نظرات سایر مشتریان و همچنین تخفیفات دسترسی خواهید داشت.
فروشگاه اینترنتی ابزارینا یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که در چند سال اخیر فعالیت خود را در زمینه شیرآلات و لوازم بهداشتی و لوازم آشپزخانه و ....
شروع کرده است.
شما می توانید در این فروشگاه از درجه یک ترین برندهای روز شیرآلات از جمله شیرآلات قهرمان، تمامی محصولات مورد نظر خود را با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، طی کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.
این وبسایت از طرف کارخانه شیرآلات قهرمان به عنوان یکی از نماینده های فروش اینترنتی شیرآلات قهرمان معرفی شده است.
تهیه این محصولات از طریق سایت های متفرقه ممکن است باعث از بین رفتن گارانتی و ضمانت محصولات این کارخانه شود.
کلاهبرداری‌های اینترنتی یکی دیگر از دلایل رد خرید اینترنتی است و متاسفانه بسیار اتفاق می‌افتد اما خرید از فروشگاه های اینترنتی بزرگ که نماد اعتماد دارند و آدرس و تلفن مشخصی دارند، احتمال کلاهبرداری را بسیار پایین آورده‌اند و شما با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها خرید کنید.
کارخانه شیرآلات بهداشــتی قهرمان یکی از پیشـتازان در عرصه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی و لوازم و تجهیزات حمام و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است.
محصولات این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشــین آلات روز دنیا تولیــد شــده و همچنیــن دارای استانداردهای بین المللی می باشد.
به جهت ارتقای کیفیت محصولات، تمامی مواد اولیه با بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد (کوانتوم متر) مورد آنالیز قرار می گیرند.
کلیه کارتریج های قهرمان از کشور اسپانیا و کمپانی SEDAL و شلنگ های مورد استفاده از کشور آلمان تهیه و استفاده می شوند.
در ابزارینا شما می توانید در هر لحظه مراحل سفارش خود را چک نمایید ، و در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی چه در زمان سفارش چه بعد از تحویل محصول با قسمت پشتیبانی سایت ، با شماره ۷۹۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل بفرمایید.
قسمت خدمات پس از فروش شیرآلات قهرمان نیز بطور جداگانه پاسخگوی هرگونه مشکل در شیرآلات تهیه شده از این برند نیز میباشد.
انتهای رپرتاژ آگهی