خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تهیه ۱۵۰۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان بی‌بضاعت تبریزی توسط شهرداری

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 12:54
شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در راستای حمایت از دانش آموزان مستعد تحصیل و کم‌بضاعت، ۱۵۰۰ دستگاه تبلت برای این دانش آموزان تهیه می‌کند.
تبريز،شهرداري،آموزش،دانش

ایسنا/آذربایجان شرقی شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در راستای حمایت از دانش آموزان مستعد تحصیل و کم‌بضاعت، ۱۵۰۰ دستگاه تبلت برای این دانش آموزان تهیه می‌کند.
در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز، مقرر شد شهرداری تبریز در ادامه اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود، با اهدای این تعداد تبلت در زمینه آموزش دانش آموزان کم برخوردار شهر گام بردارد.
شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی و مواردی همچون آموزش حقوق شهروندی کارنامه برجسته‌ای داشته و این حرکت خیرخواهانه در قالب اقدامات مشترک شهرداری تبریز و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، طبق بررسی‌های انجام شده، بیش از سه هزار دانش آموز تبریزی در روزهای کرونایی و آموزش از راه دور امکانات و تجهیزات لازم برای دسترسی به شبکه شاد را ندارند.
انتهای پیام