خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آخرین وضعیت پروژه‌های مشارکتی شهرداری تبریز بررسی شد

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 12:54
جلسه شورای راهبردی پروژه‌های مشارکتی شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، با حضور معاون استاندار و اعضاری شورای شهر و شهردار، به منظور بررسی موانع اجرایی و گزارش پیشرفت کار پروژه‌ها برگزار شد.
تبريز،پروژه،جلسه،شهرداري،شوراي،شهر،جلسات،شهرك،مدني،شهيد،تامي ...

ایسنا/آذربایجان شرقی جلسه شورای راهبردی پروژه‌های مشارکتی شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، با حضور معاون استاندار و اعضاری شورای شهر و شهردار، به منظور بررسی موانع اجرایی و گزارش پیشرفت کار پروژه‌ها برگزار شد.
شهردار تبریز در این جلسه با تاکید بر لزوم هم افزایی دستگاه‌های مختلف، گفت: باید قبول کنیم وضعیت دولت و اعتبارات آن به گونه‌ای است که نمی‌توان کاری کرد و در این شرایط تمام دستگاه‌های استانی باید توان خود را تجمیع کنند.
ایرج شهین‌باهر ادامه داد: اگر گاه شاخص‌های توسعه برخی استان‌ها حتی با لحاظ نبود بودجه دولتی قابل توجه است، دلیل آن همراهی در خود استان است که از توان یکدیگر استفاده کرده‌اند و نگاه تمام مدیران در تمام سطوح باید مبنی بر حل مشکلات باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در ادامه این جلسه، خواستار برپایی جلسات با راهبرد و دستور جلسه مشخص شد و گفت: این جلسات باید همراه با تصمیم‌گیری‌های کلی، سیاست گذاری، تعریف فرایندها و گزارش گرفتن از پیشرفت پروژه و اقدامات انجام یافته باشد.
شهرام دبیری تاکید کرد: باید بحث‌های کارشناسی و جزئیات توسط کمیته‌های مختلف موجود انجام شود و خروجی به این جلسات بیاید.
فرایندها را تعریف کنیم تا کار با کیفیت خوب سرعت بالا همراه باشد.
وی همچنین در خصوص پروژه پارک بزرگ تبریز نیز بیان کرد: علاوه بر مشاوری که قرارگاه تعیین کرده، پیشنهاد می‌کنم شهرداری خود برای این پروژه یک مشاور اختصاصی داشته باشد تا بتوانیم نظرات خود را ارائه دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه آبگیری سد شهید مدنی و انتقال آب برای آبدار کردن مهرانه رود، گفت: محل تامین بودجه این پروژه بوده و از طریق شهرک طلائیه تامین خواهد شد.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه خواستار تامین منافع شهرداری از اجرای پروژه آبگیری سد شهید مدنی شد.
سونیا اندیش تشریح کرد: باید توجه داشته باشیم که اساس وظیفه اجرای این طرح بر عهده آب منطقه آذربایجان شرقی است.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بررسی کمی و کیفی پروژه‌های مشارکتی شهرداری تبریز اعم از ساماندهی مهرانه رود، احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان، کنارگذر شمال غربی، گردشگری شهید مدنی و آجی چای، آماده سازی شهرک طلائیه، و...
از جمله بحث های مطرح شده در این جلسه بود.
انتهای پیام