خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امشب اصفهان بارانی می‌شود/کاهش ۴ درجه‌ای دما

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 12:53
اصفهان - کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: امشب با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به اصفهان بارش باران در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
استان،اصفهان،مناطق،روز،دماي،بارش

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: در سه روز آینده جوی ناپایدار برای اکثر نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: بر این اساس جو حاکم بر استان همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد، بارش برف و باران به ویژه در مناطق غربی پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه برای امشب در اکثر مناطق استان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: این روند تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه برای روز یکشنبه بارش در مناطق غرب و جنوب استان بیشتر به صورت برف پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: در دیگر مناطق استان بارش باران را داریم ضمن اینکه این سامانه اواخر روز یکشنبه از مناطق شرقی از استان خارج می‌شود.
علی عسگریان با بیان اینکه برای ۲۴ ساعت آینده کاهش دو تا چهار درجه‌ای دما را خواهیم داشت، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۱۹ تا دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.
وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت آینده بویین میاندشت با دمای هوای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین و و خور و بیابانک با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.