خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تردد درون شهری در زنجان ۸۳ درصد کاهش دارد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 12:53
زنجان-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، گفت: با آغاز اجرای محدودیت کرونایی از اول آذر ماه،  تردد درون شهری دراستان زنجان بیش از ۸۳ درصد کاهش دارد.
تصادفات،زنجان،استان،دراستان،مظفري

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر، به وقوع تصادفات درون‌شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه سال جاری ۲۳ نفر براثر تصادفات درون‌شهری دراستان زنجان جان خود را از دست دادند.
وی اظهار کرد: تصادفات فوتی درون‌شهری زنجان طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هفت درصد کاهش دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، گفت: با آغاز اجرای محدودیت کرونایی از اول آذر ماه، تردد درون شهری دراستان زنجان بیش از ۸۳ درصد کاهش دارد.
مظفری با بیان اینکه طی این بازه زمانی وقوع تصادفات خسارتی درون شهری و جرحی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد، گفت: وقوع تصادفات درون شهری دراستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش دارد.
مظفری تأکید کرد: طی هشت ماه سالجاری علت بیشتر تصادفات درون‌شهری در استان زنجان توجه نکردن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.
وی گفت: رانندگان در حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه کرده و یا اینکه بچه به بغل رانندگی می‌کنند، و این علت تصادفات را تشدید می‌کند.