خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تسریع گازرسانی به شهرک صنعتی خیرآباد/ رفع موانع تولید اولویت باشد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 12:53
ورامین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر تسریع گازرسانی به «شهرک صنعتی خیرآباد» گفت: رفع موانع تولید اولویت مسئولان باشد.
موانع،صنعتي،توليد،محمودي،شعار،برطرف،شهرك،كارگران،نيازهاي،تأمين

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خیرآباد در جمع خبرنگاران با تاکید بر رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات و رفع موانع در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: در این شهرک کارگران از داشتن گاز محروم هستند.
وی افزود: اگر برای حل مشکلات قوانین اجرایی وجود دارد باید مسئولان این موارد را با روحیه جهادی برطرف کنند، معنا ندارد که برخی کارگران در فضای سرد و بدون گاز کار کنند در حالی که امکان گازرسانی وجود دارد.
محمودی گفت: از استاندار تهران و شرکت شهرک‌های صنعتی درخواست می‌کنم به سرعت در این رابطه اقدام و در جهت حمایت از تولید گام‌های مؤثر را بردارند.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به شعار سال عنوان داشت: رونق و جهش تولید با شعار تحقق پیدا نمی‌کند باید مدیران عملاً موانع را برطرف کنند، البته اگر تخلفاتی هم وجود دارد در چارچوب قانون باید پیگیری شود ولی همه بدانند امروز اولویت اول حمایت از تولید و رفع موانع آن است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: امروز همه می‌دانیم که عمده مشکل کشور مسائل اقتصادی است البته در این شرایط با تحریم‌های ظالمانه دشمنی روبرو هستیم که به هیچ چیز پایبند نیست، به طوری که در زمانی که همه دنیا درگیر بیماری کرونا هستند می‌بینیم که این دشمن پلید تا جایی که امکان دارد مانع می‌شود که نیازهای بهداشتی و درمانی ایران تأمین شود اما ملت ما مردانه ایستاده اند و در تأمین نیازهای ضروری به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم لذا باید این دستاوردها را حفاظت کرده و قدردان تولیدگران باشیم.