خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توصیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به سران سه قوه/به نیرو‌های جوان و نخبه بها دهید

باشگاه خبرنگاران | استان‌ها | چهارشنبه، 05 آذر 1399 - 23:32
مرجع تقلید شیعیان گفت: سران سه قوه برای برون رفت از مشکلات همت و تلاش خود را افزایش داده و با تقویت فرهنگ بسیجی و دوری از تشریفات به حل مشکلات مردم بپردازند.
بسيجي،مشكلات،فرهنگ،مسئولين،كرونا،درصحنه،معيشتي،اميد،جوان،بيم ...

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، پیام حضرت آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان به مناسبت هفته بسیج و سفارش معظم له به مسئولین در جهت تلاش برای حل مشکلات معیشتی مردم به این شرح است:
باسمه‌تعالی
نگاه به گذشته انقلاب و تاریخ چهل‌ساله آن نشان می‌دهد که هر زمان فرهنگ بسیجی و همیاری عمومی و مردمی در میان آحاد ملت و مسئولین ما وجود داشته است موفقیت‌های درخشان کسب‌شده است.
بسیجی بودن و داشتن فرهنگ بسیجی به لباس و عنوان و مدرک و امثال آن نیست بلکه عمل همراه با تعهد و ایثار و اخلاص و ایمان راسخ و تبعیت از دستورات ولایت‌فقیه انسان را در زمره خیل عظیم بسیجیان قرار می‌دهد.
حضور نیرو‌های متعهد درصحنه کمک به مردم در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و کمک‌های مؤمنانه در جریان بیماری کرونا و حضور پزشکان مخلص و بسیجی درصحنه درمان و کمک به بیماران نمونه‌های بارز فرهنگ بسیجی است.
امروزه مردم باوجود تحریم‌ها و بیماری فراگیر کرونا دچار مشکلات حاد اقتصادی و تنگنا‌های شدید معیشتی هستند و از مسئولین خود نارضایتی جدی دارند، لذا به سران سه قوه و زیرمجموعه‌های آن‌ها توصیه می‌کنم برای برون‌رفت از این مشکلات همت و تلاش خود را افزایش داده و با تقویت فرهنگ بسیجی در درون خود و نزدیکی به سطح زندگی مردم و دوری از تشریفات زائد و اصلاح قوانین دست‌وپا گیر و تفکر مدیریتی و قطع امید به خارج به حل مشکلات مردم بپردازند و به نیرو‌های جوان و نخبه بهاداده تا بر مشکلات فائق آیند.
امید است خداوند فرج حقیقی را برای مستضعفین فراهم نماید.
انتهای پیام/ف