خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اسدی: تیم نساجی قربانی اصلی اشتباهات داوری است/ هواداران شمالی ساکت نمی‌نشینند

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | چهارشنبه، 05 آذر 1399 - 23:25
رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران درباره اشتباهات داوری رخ داده برای این تیم شمالی توضیحاتی داد.
نساجي،باشگاه،داوران،مازندران،تراكتور،هيئت،سايپا،داوري،مديره، ...

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علیرضا اسدی رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران درخصوص دیدار نساجی و سایپا اظهار کرد: داوری نقش تاثیرگذاری در این دیدار و همچنین بازی قبلی نساجی مقابل تراکتور داشت.
او با بیان اینکه باید دقت داوران بیشتر شود افزود: در بازی نساجی با تراکتور، کارشناسان داوری گل تراکتور را آفساید اعلام کردند و همچنین یک خطای پنالتی به سود نساجی نادیده گرفته شد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه قربانی اصلی اشتباهات داوری در ۲ هفته اخیر لیگ برتر، تیم نساجی بود، عنوان کرد: باشگاه نساجی نباید هزینه این اشتباهات را بپردازد.
اسدی افزود: بازیکن سایپا در محوطه جریمه پیراهن بازیکن ما را گرفت و خطای پنالتی رخ داد، اما داور به‌راحتی از آن گذشت یا در صحنه‌ای دیگر داور باید بازیکن سایپا را اخراج می‌کرد، اما این تصمیمات و سوت‌های اشتباه دیگر، سرنوشت بازی را عوض کرد.
او با اعلام اینکه با کمیته داوران صحبت می‌کنیم تا دیگر این مسائل تکرار نشود، تصریح کرد: اگر باز هم در بازی‌های آینده حق نساجی ضایع شود، به طور حتم اتفاقات بدی برای فوتبال می‌افتد و اعتراضات به فدراسیون و کمیته داوران زیاد می‌شود.
به طور حتم هواداران پرشمار نساجی در شمال کشور ساکت نمی‌نشینند و دست به اعتراض می‌زنند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: ما علاقه نداریم به لحاظ شخصیتی و تیمی، داوران عزیز ما که دارند زحمت می‌کشند، هزینه بدهند!
برای اینکه جامعه فوتبال در فضایی دوستانه به هم احترام بگذاریم، احترام زیر سئوال نرود و خدای ناکرده دشمنی ایجاد نشود، داوران محترم باید دقت‌شان را بالا ببرند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/