خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امروز نیازمند کار و روحیه بسیجی هستیم

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 05 آذر 1399 - 23:13
استاندار ایلام گفت: بسیج همواره در خط مقدم رخدادهای مهم و تاریخی انقلاب و کشور بوده و نیروی دلسوز نظام و یار و همراه همیشگی مردم است.
بسيج،استان،كرونا،ايلام،دفاع،كمك،ادامه،عنوان،كشور،سازندگي،سپا ...

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: بسیج همواره در خط مقدم رخدادهای مهم و تاریخی انقلاب و کشور بوده و نیروی دلسوز نظام و یار و همراه همیشگی مردم است.
قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر امروز چهارشنبه ۵ آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مراسم اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان و توزیع همزمان بسته های معیشتی در ایلام که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه استان و جمعی دیگر از مسئولان به نوعروسان ایلامی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اهدا شد با عنوان این مطلب که بسیج علاوه بر اینکه لشکر مخلص خداست، از شروع انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس تا به امروز در تمامی صحنه های مختلف نظام در امر خدمات رسانی به مردم در خط مقدم بوده و نقش بی بدیل و تاثیر گذاری در وقایع مهم انقلاب و تاریخ کشور داشته است.
وی در ادامه گفت: در آغازین روزهای دفاع مقدس، ارتش آمادگی نداشت، سپاه شکل نگرفته بود و بسیج مردمی اولین صف دفاع از نظام و انقلاب و کشور را تشکیل داد و شهدای زیادی را تقدیم کرد تا در آن دوران به یک پیروزی قاطع و ماندگار دست پیدا کنیم و امنیت ملی ما را برای سالها ضمانت کند.
استاندار ایلام با عنوان این مطلب که بسیج بعد از ۸ سال دفاع مقدس در صحنه سازندگی نیز خوش درخشیده است، گفت: بعد از جنگ تحمیلی این نیروی مردمی تبدیل به بسیج سازندگی شد و در پروژه های محرومیت زدایی، عمرانی، اقتصادی و فعالیت های اجتماعی نقش بسیار ارزنده ای ایفا نمود.
وی در ادامه گفت: در استان ما الحق بسیج در صحنه های مختلف چون حوادث و بلایای طبیعی، سیل و زلزله و رخداد مهم اربعین و امروز در بحث کرونا همراهی و همگامی بسیار سازنده ای با مجموعه مردم و مسئولان داشته است.
وی افزود: در این روزها بسیج بعنوان بازوی توانمند نظام و کشور یار و همراه مردم و در کنار مردم در جبهه سازندگی و کمک به اقتصاد مردم و پروژه های عمرانی همکاری بسیار خوب و قابل تقدیری با مجموعه اجرایی استان دارد.
سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که امروز بسیج در بحث کرونا یک وظیفه خطیر و مهم را در دستور کار دارد، گفت: طرح مهم غربالگری محله به محله یک کار مهم و اثر گذار است که بسیج رکن اصلی آن است.
وی در ادامه گفت: امروز با همکاری بسیج و سپاه و مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، دستگاه های اجرایی، نهادها، ارگان ها و سازمان های مرتبط با ویروس منحوس کرونا همدلی و همراهی بسیار خوبی در استان وجود دارد.
نماینده عالی دولت در استان با عنوان این مطلب که بسیج در امر محرومیت زدایی و کمک به افراد ضعیف و کم درآمد جامعه و همچنین کمک به آسیب دیدگان از کرونا محور و در خط مقدم کمک های مومنانه است، اضافه کرد: البته نقش ارزنده بسیج در همه صحنه ها قابل تقدیر و تمجید است و امروز هم شاهد تلاش این عزیزان در تهیه ۱۰۰ جهیزیه بسیار ارزشمند و بیش از ۳۰۰۰ بسته غذایی مناسب به ارزش بیش از ۳ میلیارد تومان هستیم که در امتداد کمک هایی که این نیروی مردمی و پرتوان به جامعه داشته است در اختیار محرومین و آسیب دیدگان کرونا قرار خواهد گرفت.
سلیمانی‌دشتکی در ادامه راه غلیه بر مسائل و مشکلات امروز را داشتن روحیه بسیجی عنوان کرد و گفت: در این راستا برای غلبه بر کرونا نیازمند بسیج همگانی با روحیه بسیجی چون دوران دفاع مقدس هستیم.
وی در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت: جا دارد که در اینجا نیز یاد و خاطره وفات یافتگان بیماری کرونا که در عرصه بسیج فعالیت های خوبی داشتند از جمله خبرنگار فقید زنده یاد مهدوی فر که از اعضای فعال بسیج رسانه بود و همچنین نماینده فقید ادوار مجلس زنده یاد علی محمدی و همچنین پزشکان و پرستارانی که در این عرصه جان خود را از دست دادند را گرامی بداریم و از خدمات و تلاش های بسیجیان عزیز در همه عرصه ها در سطح کشور و استان قدردانی و تشکر داشته باشیم.
انتهای پیام