خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بسیج کهنه و فرسوده نمی شود/قرارداد ۱۲هزار میلیاردی باقرارگاه خاتم

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 05 آذر 1399 - 22:41
گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مجموع همه پروژه های قرارگاه خاتم در گلستان بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان است که در صورت اتمام اجرا، زیرساخت های استان را متحول خواهد شد.
بسيج،استان،سپاه،قرارگاه،ملك،فرمانده،نينوا،گلستان،اجرايي،طرح، ...

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهارکرد: در دوران دفاع مقدس بیش از نیمی از شهدای ما، بسیجیان جان برکفی بودند که به فرموده امام خویش دل به دریای جبهه های حق علیه باطل زدند.
وی افزود: تفکر بسیجی هرجا سرلوحه کار شد گره مشکلات را بازکردیم و موانع برطرف شد چراکه بسیج هیچگاه کهنه و فرسوده نمی شود.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: در طول هفته بسیج هزار و ۵۰۰ برنامه را در سطح استان برنامه ریزی کردیم اما بخشی از برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی در فضای مجازی برگزار شد.
ملک شاهکوهی از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در سالروز تشکیل بسیج خبرداد.
وی اضافه کرد: بر اساس گفتمان مقدس بسیج بود که جلوه های زیبای مجاهدت و ایثار در سیل سال گذشته رقم خورد و جهادگران بسیجی طی یکسال گذشته دو هزار و ۴۵ خانه را برای مردم آسیب دیده از سیل ساختند.
ملک شاهکوهی گفت: اخیرا هم با ابلاغ فرمانده کل سپاه و همکاری سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت طرح شهید سلیمانی را برای مبارزه هوشمند با ویروس کرونا اجرایی کرده ایم.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: اصلی ترین هدف این طرح قطع زنجیره انتقال ویروس است که با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: رویکرد ما در این طرح کمک به دولت مخصوصاً جهادگران سلامت در مجموعه علوم پزشکی است.
ملک شاهکوهی بیان کرد: با توجه به گرانی های اخیر و دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر نظارت بسیج بر این موضوع، قرارگاه ۱۷ ربیع را راه اندازی کرده ایم تا با گرانی و گران فروشی مقابله کنیم.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهارکرد: رسالت سپاه و بسیج خدمت به مردم است و همه ما افتخار می کنیم که نوکر مردم هستیم.
وی اضافه کرد: طی سالیان گذشته و در تاریخ استان به اندازه کافی از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده نشده بود.
ملک شاهکوهی ادامه داد: با پیگیری و چندین جلسه با دکتر سعید محمد بنا بر این شد که قرارگاه در عرصه های گسترده برای پیشرفت زیرساخت های استان ورود کند.
وی گفت: مجموع همه پروژه های قرارگاه بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان است که در صورت اتمام اجرا، زیرساخت های استان را متحول خواهد شد.
وی بیان کرد: بخشی از تفاهم نامه های فی مابین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و دستگاه های اجرایی استان به قرارداد تبدیل شده و مابقی در دست اجراست.