خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۷۴ هزار مازندرانی از خدمات و مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شدند

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 05 آذر 1399 - 20:06
ساری- رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در هفت ماه اول امسال واحدهای ارشاد و معاضدت به بیش از ۷۴ هزار نفر خدمات و مشاوره حقوقی رایگان ارائه دادند.
قضائي،نفر،مراجعين،ديدار،معاضدتي،اكبري

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری به همراه معاون منابع انسانی و معاون قضائی در امور شورای حل اختلاف استان با ۲۵ نفر از مراجعین دیدار کرد و در حاشیه این دیدار گفت: دیدار حضوری با مردم علاوه بر احترام به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع این فرصت را فراهم آورده تا مسئولین قضائی با استماع مشکلات مردم به صورت مستقیم در احقاق حقوق مردم تلاش بیشتری نمایند و مردم که ولی نعمتان ما هستند نیز در راهروهای دادگاه‌ها و دادسراها سرگردان و بلاتکلیف نباشند.
حجت الاسلام اکبری همچنین اظهار داشت: در هفت ماهه سال جاری، واحدهای ارشاد و معاضدت مستقر در حوزه‌های قضائی مجموعاً به تعداد ۷۴ هزار و ۳۶۸ نفر از مراجعین حضوری، خدمات و مشاوره حقوقی رایگان ارائه کردند.
این مقام عالی قضائی استان همچنین اظهار داشت: در هفت ماه جاری نیز برای تعداد ۲۷۶ نفر از مراجعین که از توان مالی خوبی برخوردار نبودند وکیل معاضدتی و برای تعداد ۳۲ نفر نیز کارشناس معاضدتی رایگان تعیین و معرفی شد