خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح خط تولید ماسک طبی در شهرستان محلات

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 05 آذر 1399 - 19:19
خط تولید ماسک طبی با مشارکت بانک توسعه تعاون استان مرکزی در شهرستان محلات به بهره برداری رسید.
استان،بانك،جهت،تعاون،توليد،توسعه

ایسنا/مرکزی خط تولید ماسک طبی با مشارکت بانک توسعه تعاون استان مرکزی در شهرستان محلات به بهره برداری رسید.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان مرکزی، این واحد تولیدی با ظرفیت تولید روزانه 20 هزار عدد انواع ماسک های طبی و با اشتغالزایی 20 نفر با مشارکت بانک توسعه تعاون شهرستان محلات به بهره برداری رسید.
وفایی مدیر شعب استان در این مراسم با اشاره به پرداخت 60 میلیارد ریال اعتبارات جهت مقابله با بیماری کرونا در سطح استان جهت تولید محصولات بهداشتی گفت: این واحد صنعتی با پرداخت تسهیلات مقابله با کرونا به مبلغ 35 میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای 20 نفر به بهره برداری رسید که می تواند نیاز های استان را در زمینه ماسک مرتفع کند.
وی همچنین از آمادگی بانک توسعه تعاون جهت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهایی که محصولاتی جهت مقابله با بیماری کرونا تولید می‌کنند خبر داد و گفت: این تسهیلات با شش ماه تنفس و بازپرداخت 24 ماهه در اختیار واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به شعب بانک در سراسر استان مراجعه کنند.
انتهای پیام