خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیران پشتیبان تولیدکنندگان در خط مقدم نبرد اقتصادی هستند

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 16:19
قزوین - استاندار قزوین با بیان اینکه تولیدکنندگان در خط مقدم نبرد اقتصادی هستند، گفت: مدیران پشتیبان تولیدکنندگان در این نبرد اقتصادی محسوب می‌شوند.
قزوين،كشور،اقتصادي،مديران،توليد،توان،توسعه

به گزارش خبرنگار مهر از قزوین هدایت‌الله جمالی پور در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شداظهار کرد: کارآفرینی و تولید به معنای ساختن و توسعه کشور است و تجلیل از کارآفرین نیز تجلیل از توسعه سازان کشور محسوب می‌شود.
وی افزود: مدیران خدمتگزاران مردم و همچنین بخش تولید و کارآفرینی محسوب می‌شوند و به لطف خدا این درک در میان مدیران استان قزوین به وجود آمده است.
استاندار قزوین تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور گویای یک پیچ تاریخی است و همه باید با کمک همدیگر از این پیچ تاریخی عبور کنیم.
وی بیان کرد: دشمن یک جنگ اقتصادی تمام عیار را بر علیه کشور به راه انداخته و در این مسیر نیز از تمام توان و ظرفیت‌های خود استفاده کرده تا بتواند ملت ایران را در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دهد.
جمالی پور اضافه کرد: در شرایطی که دولت از تمام ابزار و توان خود برای ضربه زدن به کشور استفاده کرده تولیدکنندگان در خدمت مقدم این نبرد اقتصادی بزرگ نقش مهمی ایفا می‌کنند و در این بین مدیران پشتیبانی کننده‌گان اصلی این رزمندگان خط مقدم اقتصادی محسوب می‌شوند.
وی عنوان کرد: نباید اجازه داد در این جنگ سخت اقتصادی، تولیدکننده احساس تنهایی بکند و یا در حالی که با دشمن در نبرد است ما به عنوان مدیر پشتیبانی کننده نه تنها حمایت نکنیم بلکه در مسیر او نیز سنگ بیاندازیم.
استاندار قزوین در پایان یادآور شد: همه باید با همه توان خود به توسعه تولید و اشتغال در کشور کمک کنیم و این یک رسالت همگانی است.