خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عودت بیش از 8000 خودرو به شهرهای مبدأ توسط پلیس کرمانشاه/ کاهش 44 درصدی تردد در جاده‌ها

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 16:12
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با کرونا، 8400 خودرو توسط مأموران پلیس به شهرهای مبدأ عودت داده شده‌اند.
استان،كرمانشاه،اجراي،طرح،كرونا،انتظامي،پليس،ترافيكي

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با کرونا، 8400 خودرو توسط مأموران پلیس به شهرهای مبدأ عودت داده شده‌اند.
سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از نحوه اجرای محدودیت های تردد برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا در پلیس راه "کرمانشاه- همدان"، اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اجرای طرح محدودیت های ترافیکی از روز شنبه(اول آذر) در سطح استان با به کارگیری بیش از 1100 نیرو آغاز شده و کماکان ادامه دارد.
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح و با تلاش مأموران انتظامی، پلیس راه و راهور تا کنون 8400 خودرو به شهرهای مبدأ عودت داده شده اند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: همچنین 1200 خودرو متخلف اعمال قانون شده اند.
جاویدان گفت: طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا که در 50 نقطه استان اجرایی شده، کاهش 44 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان طی 72 ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل را در پی داشته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شش شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، افزود: اجرای این طرح در ورودی و خروجی های سطح استان به ویژه شهرستان های قرمز کماکان ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: همچنین تردد خودروهای فاقد مجوز از ساعت 9 شب تا 4 صبح در سطح شهر ممنوع بوده و متخلفان به وسیله دوربین های نظارتی پلیس اعمال قانون خواهند شد.
انتهای پیام