خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دشمن خط تحریف ناکارآمدی نظام را دنبال می‌کند/ خواص مراقب باشند

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 16:06
بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفتمان سازی را سلاح مقابله با جریان تحریف دانست و گفت: خط اصلی دشمن ناکارآمدنمایی نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید نسبت به آن هوشیار باشیم.
فرهنگي،سند،تحريف،گفتمان،يعقوبي،جوان،دولت،بازخواني،الاسلام،حجت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در نشست با شماری از مسئولان فرهنگی استان که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره دولت جوان حزب‌اللهی، اظهار کرد: همه مردم و متولیان فرهنگی برای تحقق این مطالبه به‌ویژه در چهار سال پایانی چشم‌انداز بیست‌ساله ایران اسلامی رسالت همگانی دارند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان با اشاره به ضرورت بازخوانی چشم‌انداز فرهنگی سند ۱۴۰۴ گفت: برای بازخوانی چشم‌انداز فرهنگی در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ باید به بالادستی‌ترین سند فرهنگی کشور یعنی نقشه مهندسی فرهنگی کشور مراجعه کرد.
وی افزود: آنچه ما مسئولان فرهنگی باید در این مقطع زمانی به آن توجه داشته باشیم راهبرد اصلی گفتمان سازی دولت جوان حزب‌اللهی در جهت تحقق حداکثری سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ با ملاحظه اولویت تبلیغ بخش فرهنگی این چشم‌انداز است.
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه گفتمان سازی دولت جوان حزب‌اللهی چند اقدام مهم و جدی می‌طلبد، بیان کرد: اشراف و آشنایی کامل با چشم‌انداز فرهنگی سند ۱۴۰۴ و آشنایی با روش گفتمان سازی ازجمله این ملزومات است.
رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: علاوه بر این مواجهه صحیح و منطقی با موج تحریف‌هایی که جریان غیرانقلابی و ضدانقلابی در فضای جامعه ایجاد می‌کنند از دیگر اقدامات مهمی است که باید به‌صورت ویژه به آن اهتمام داشته باشیم زیرا برخی از این تحریف‌ها دستگاه محاسبات خواص، نخبگان و عموم مردم را مختل می‌کند.
وی افزود: رهبر انقلاب بشارتِ شکستِ آمریکا در جریانِ تحریم ملّت ایران را دادند اما از سوی دیگر ملت را نسبت به جریان تحریف حساس کردند زیرا این جریان خطرناک است.
حجت الاسلام یعقوبی در انتها با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم این خط تحریف با گفتمان سازی صحیح و کامل برطرف شود، گفت: در این زمینه محوری‌ترین تحریفی که تقریباً همه شایعات، دروغ‌پراکنی‌ها، شبهه افکنی‌ها، جنگ روایت‌ها و خُرده تحریفات را جهت‌دهی می‌کند و تمام این شیطنت‌ها را به جریان تحریف مُبدَّل می‌سازد، تحریف ناکارآمدنمایی نظام جمهوری اسلامی است که همه ما باید نسبت به آن هوشیار باشیم.