خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افشین ملایی: تفکر بسیجی، یاریگر ما در ورزش همگانی است

مهر | ورزشی | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:53
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با حضور در سازمان بسیج ورزشکاران کشور، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و بسیجیان ورزشکار تبریک گفت‌.
بسيجي،بسيج،امام،ملايي،گمنامي،بسيجيان،آرمانهاي

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، افشین ملایی ضمن تبریک هفته بسیج، بسیج را زیباترین یادگار حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است خواند و گفت: به عنوان خدمتگزاران جامعه ورزش بر خود فرض دانستیم که به مناسبت هفته بسیج از شما عزیزانی که عمر خود را در راه حفظ آرمانهای امام و راه شهدای عزیز صرف کرده‌اید تقدیر و تشکر کنیم.
ملایی گمنامی را مشی عمده بسیجیان دانست و اظهار داشت: شهدای بسیجی گمنامی را به خوشنامی ارجح دانستند و جان خود را نثار آرمانهای رفیع امام راحل و انقلاب اسلامی کردند تا تشیع باقی بماند.
وی با اشاره به فرهنگ عمیق و بالنده بسیجی اظهار داشت: بر این باورم که مجاهدت‌های خاموش و مخلصانه بسیجیان زمینه ساز ظهور حضرت قائم (عج) است.
امید آنکه خداوند متعال به ما توفیقی عنایت کند که ما فرهنگ بسیجی را درک کنیم و از این تفکر در مسیر همگانی شدن ورزش استفاده کنیم.