خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نگرانی از کرونا در بالاترین سطح قرار گرفت

فارس | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:42
معاون شهردار تهران گفت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده نگرانی مردم از ابتلا به کرونا در بالاترین سطح خود از زمان شیوع همه‌گیری کرونا قرار دارد.
كرونا،اساس،تهران،فارس،گزارش،ايسپا

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره انجام موج هشتم نظرسنجی شهرداری تهران و ایسپا اظهار داشت: بر اساس این نظرسنجی‌های انجام شده نگرانی مردم از ابتلا به کرونا در بالاترین سطح خود از زمان شروع هم گیری قرار دارد.
وی افزود: کرونا و مشکلات اقتصادی روزهای سختی را برای مردم رقم زده است امروز اولویتی جز سلامت جسم و آرامش روانی مردم وجود ندارد.
به گزارش فارس، اجرای محدودیت‌های تردد مربوط به کرونا از ابتدای آذر در بسیاری از شهرهای کشور از جمله تهران آغاز شده و بر اساس بررسی های اولیه توسط برخی از کارشناسان و اعضای شورای شهر آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یافته است ولی همچنان بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بیمارستان‌ها مملو از بستری افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ است.
انتهای پیام/