خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۱۵۴۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/فوت ۳۱ بیمار

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:41
اصفهان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی یک هزار و ۵۴۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.
كرونا،اصفهان،مراكز،بستري

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۵۴۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری شدند.
وی تعداد بیماران بستری در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۲۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: مجموع بیماران بستری مبتلا به کرونا در این مراکز به یک هزار و ۸۶۵ مورد رسیده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه ۳۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، اضافه کرد: از روز گذشته تاکنون نیز ۲۰۱ بیمار بهبود یافته کرونا از این مراکز ترخیص شده‌اند.
کاهش میزان مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا
وی با اشاره به کاهش میزان مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: تاکنون تست ۲۳ نفر مثبت اعلام شده است.