خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گروه‌های مقاومت فلسطین؛ از سرگیری روابط رام‌الله

فارس | بین‌الملل | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:41
گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن محکومیت مخالف از سرگیری روابط تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی، تأکد کردند که عادی‌سازی روابط با این رژیم، جنایت است.
رژيم،صهيونيستي،فلسطين،روابط،تشكيلات،محكوم

گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن محکومیت مخالف از سرگیری روابط تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی، تأکد کردند که عادی‌سازی روابط با این رژیم، جنایت است.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز در یک نشست خبری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
خبرگزاری شهاب به نقل از این گروه‌ها گزارش داد، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایت است و فلسطین همچنان به عنوان آرمان اصلی امت اسلامی باقی خواهد ماند.
این گروهها تأکید کردند که سفر مایک پامپئو به اراضی اشغالی فلسطین و بازدید وی از شهرکهای صهیونیست‌نشین واقع در کرانه باختری و جولان اشغالی را محکوم می‌کند.
در این نشست خبری تصریح شد، گروههای مقاومت فلسطین مخالف از سرگیری روابط تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی هستند و آن را محکوم می‌کنند.
این گروههای خاطر نشان کردند، این اقدام تشکیلات، ضربه‌ای به اجماع ملی و توجیهی برای عادی‌سازان روابط با رژیم صهیونیستی است.
در بیانیه این گروه‌ها، بشدت از اقدامات صهیونیست‌ها علیه مقابله با کرونا در فلسطین هشدار داده و تأکید شد، تل‌آویو مسئول جلوگیری از ورود تجهیزات پزشکی به فلسطین است.
این گروهها تصریح کردند، اگر به خاطر تعلل رژیم صهیونیستی، «ملت ما به خطر بیافد، همه گزینه‌ها روی میز است».
انتهای پیام/ص