خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای طرح محله محور مبارزه با کرونا در گرگان

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:40
فرماندار گرگان با اشاره به اینکه مبارزه محله محور با کرونا در این شهرستان آغاز خواهد شد، گفت: این طرح با هدف کنترل ویروس کرونا در ١٩۴ محله شهری و روستایی در گرگان اجرا می‌شود.
كرونا،طرح،گرگان،محله،بازاريان،حميدي،فرماندار

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان با اشاره به اینکه مبارزه محله محور با کرونا در این شهرستان آغاز خواهد شد، گفت: این طرح با هدف کنترل ویروس کرونا در ١٩۴ محله شهری و روستایی در گرگان اجرا می‌شود.
محمد حمیدی امروز در جلسه‌ای به‌منظور هماهنگی اجرای طرح محل محور بیماران کرونایی با نام «شهید حاج قاسم سلیمانی»، گفت: در قالب این طرح تیم‌های ۶ نفره متشکل از بسیج، بهداشت و هلال احمر در هر محله به‌صورت مجزا تشکیل می‌شوند تا امور مربوط به مراقبت و درمان، آموزش و پیشگیری از کرونا، تسریع در بیماریابی، قرنطینه خانگی افراد کرونا مثبت و آسیب‌دیده از کرونا را تحت حمایت، نظارت و کنترل دقیق قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح شناسایی سریع بیماران کرونایی با غربالگری به‌صورت خانه به خانه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
فرماندار گرگان بیان کرد: ماشین‌های شهرداری در صورت نیاز به مناطقی که افراد مبتلا به ویروس کرونا در آنجا زندگی می‌کنند اعزام خواهند شد و هر مکانی که لازم باشد را به‌طور کامل ضدعفونی خواهند کرد.
حمیدی با اشاره به همراهی و همکاری بسیار کسبه و بازاریان گرگانی در طرح جدید محدودیت‌های کرونایی، گفت: بیش از ٩٩ اصناف و بازاریان محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرده‌اند.
وی یادآور شد: در سه روز اول اجرای محدودیت‌ها، ۶ مورد از اصنافی که محدودیت‌های را رعایت نکردند، پلمب شدند و بیش از ۶۴٠ مورد هم تذکر داده شد.
انتهای پیام