خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه اندازی مرکز جامع درمان سرطان در بیمارستان حضرت رسول

مهر | سلامت و پزشکی | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:29
مدیر اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)، از آغاز پروژه ساخت مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان در این مجتمع آموزشی و درمانی خبر داد.
بيماران،مركز،برزگر،رسول،سرطان،جامع

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی برزگر مدیر اجرایی بیمارستان حضرت رسول (ص) گفت: مؤسسه حمایت از بیماران (محب) به یاد حاج محمدرضا اعتمادیان با مشارکت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام به ساخت و تجهیز مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان در مجتمع بیمارستانی حضرت رسول اکرم (ص) کرد.
وی با اشاره به برآورد حداقل ۱۸ میلیارد تومانی برای این پروژه، افزود: این مرکز با زیر بنای دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در محوطه بیمارستان ساخته می‌شود.
برزگر گفت: بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان مجبور هستند برای انجام اقدامات درمانی خود به مراکز مختلف مراجعه کنند اما با احداث این مرکز جامع از اتلاف وقت و هزینه آنها جلوگیری شده و بیماران می‌توانند در یک مجموعه مجهز و پیشرفته همه خدمات پزشکی مرتبط با بیماری خود را با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا با تعرفه دولتی دریافت کنند.