خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون بودجه

ایسنا | سیاسی، اقتصادی | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:13
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی پیشنهادات نمایندگان در مورد طرح اصلاح ساختار بودجه در جلسه این کمیسیون خبر داد.
بودجه،كميسيون،طرح،صحن،علني،بررسي

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی پیشنهادات نمایندگان در مورد طرح اصلاح ساختار بودجه در جلسه این کمیسیون خبر داد.
محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت: نمایندگان مجلس با توجه به اهمیت طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه و تاثیر آن بر سرنوشت کشور و مسایل اقتصادی، پیشنهادات بسیار گسترده‌ای را نسبت به این طرح ارائه کرده‌اند به نحوی که ما طی چهار جلسه گذشته در صحن علنی تنها توانسته‌ایم ۴ بند از این طرح را پیش ببریم.
وی افزود: بر این اساس امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس این موضوع را در دستور کار خود قرار داد تا با بررسی پیشنهادات نمایندگان و دریافت نظرات اعضای کمیسیون، بتواند این طرح را در صحن علنی هرچه بهتر به نتیجه برساند.
مفتح ادامه داد: البته ما در کمیسیون پیشنهادات مطروحه نسبت به بندهای ۴ به بعد را که هنوز در صحن علنی مطرح نشده، بررسی می‌کنیم و تلاش داریم تا طبق آیین نامه داخلی مجلس و مشورت با اعضای کمیسیون بعد از جمع‌بندی بررسی کنیم که چگونه می‌توان از طریق آیین‌نامه این موارد را در تنظیم و تصویب نهایی طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه در صحن علنی اعمال کنیم.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه یادآور شد: فردا(چهارشنبه) بررسی طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه در صحن علنی ادامه پیدا خواهد کرد و نمایندگان سعی دارند تا هرچه سریعتر مصوبه‌ای پخته و جامعی را برای لحاظ در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به نتیجه برسانند.
انتهای پیام