خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بیش از ۱۰۰ خودروی متخلف در پلدشت جریمه شدند

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:12
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی پلدشت از جریمه ۱۰۴ خودروی متخلف از آغاز اجرای طرح محدودیت منع تردد شبانه در این شهرستان خبر داد.
محدوديت،شهرستان،پلدشت،جريمه،تردد

ایسنا/آذربایجان غربی رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی پلدشت از جریمه ۱۰۴ خودروی متخلف از آغاز اجرای طرح محدودیت منع تردد شبانه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عطارد در گفت و گو با ایسنا از اعمال محدودیت های جدید کرونایی پویا در این شهرستان خبر داد و گفت: از زمان آغاز اجرای محدودیت های پویا کرونایی در این شهرستان ۱۰۴ خودرو که طرح منع تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح را رعایت نکردند، جریمه شدند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید خودشان این محدودیت‌ها را درک کرده و به چشم قانون نگاه کنند افزود اگر خود مردم این محدودیت ها را رعایت نکنند در آخر کار خودشان متضرر خواهند شد که همواره قانون و پلیس در مقابل این ناهنجاری‌ها خواهد ایستاد.
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی پلدشت در ادامه با اشاره به اینکه حدود هفت خودرو با پلاک غیر بومی که محدودیت ها را رعایت نکرده و به شهرستان پلدشت تردد کردند هر کدام به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شدند، افزود: نظارت مستمر بر اجرای صحیح این محدودیت ها در دستور کار مامورین قانون شهرستان است.
انتهای پیام