خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اهدا لوح تقدیر ریاست جمهور به شرکت کویر تایر

مهر | بازار | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:12
در سی و یکمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سال۱۳۹۸ شرکت کویر تایر به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب و از سوی رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت کرد.
توليد،ملي،تكامل،خلاقيت،مؤثر،محترم،مهر،ارزيابي،نمونه،انساني،ج ...

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این انتخاب براساس ارزیابی ۲۸ شاخص توسط تیم ارزیابی صورت گرفته است.
در تقدیرنامه ریاست محترم جمهور آمده است؛
جناب آقای سید محمد حسین زینلی
مدیر محترم واحد نمونه ملی کویرتایر استان خراسان جنوبی
با سلام و احترام
رشد و تکامل بشر در تمامی ابعاد زندگی و ارتقا ملت‌ها و شکوفایی تمدن‌ها، مرهون کار و عمل سرمایه‌های انسانی است.
خلاقیت و کار، متمایزترین وجه از وجوه انسانی است و انسان‌های بافضیلت، خودباور، خلاق، مبتکر، نوآور، توانا و شایسته، عامل اساسی تحول و تکامل، ارتقاءدهنده توانمندی جوامع و تقویت کننده آهنگ و قابلیت توسعه اند.
به پاس تلاش مجدانه جنابعالی برای بهره گیری از خلاقیت و توانمندی‌ها و احساس مسئولیت در برابر جامعه، کمک به بهبود فرآیندهای کاری، تولید محصولات با کیفیت و افزایش بهره وری، مشارکت مؤثر در حیات اقتصادی و اجتماعی، سهیم شدن در ترسیم آینده‌ای بهتر برای جامعه ایرانی و روحیه کسب رزق حلال، بویژه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مزین به سال «جهش تولید» گردیده، لوح تقدیر «سی ویکمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سال ۱۳۹۸» به شما تقدیم می‌شود.
امیداست بیش از پیش دانش، تجربه وکوشش برای ارتقای سطح کیفی کار و بنگاه تولیدی و استفاده مؤثر از فرصت جهاد ملی در راه افزایش تولید ثروت و قدرت ایران اسلامی سربلند و موفق باشید.
حسن روحانی
رئیس جمهور
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.