خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امروز بیش از هر زمانی نیازمند فرهنگ بسیجی هستیم/ اعلام آمادگی بانوان بسیج اساتید برای مقابله با کرونا

فارس | سیاسی | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:11
معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اعلام کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی هستیم که در این میان نقش اساتید بسیجی نقشی موثر و شگرف است.
بسيج،بسيجي،انقلاب،فرهنگي،اساتيد،اسلامي،بانوان،فرهنگ،رسالت،هو ...

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه ای بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج اعلام کرد: امروز که بیش از پیش آماج هجمه های اقتصادی و فرهنگی واقع شده ایم، بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی هستیم، که در این میان نقش "اساتید بسیجی" نقشی موثر و شگرف است.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
پنجم آذر ماه برگ زرین دیگری از تاریخ پر هیمنه انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت سازی است که نهال نوپای انقلاب شکوفه داده بود و معاندان و بدخواهان خارج‌نشین دلخوش کرده به مزدوران داخل و داخلی نشینان وطن فروش چشم امید دوخته به خارج نشین، از هر سو با هر ابزاری درصدد جلوگیری از توسعه و گسترش انقلاب مردمی بودند.
بی تردید آتیه نگری و هوشمندی و درایت بی نظیر تذکار و جلودار کاروان انقلاب در تشکیل بسیج چشم فتنه را از همان آغاز از حدقه در آورده و کشور را با غنای فرهنگی فرهنگ بسیجی به اقتدار و عظمت بیمه نمودند.
امروز که بیش از پیش آماج هجمه های اقتصادی و فرهنگی واقع شده ایم، بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی هستیم، که در این میان نقش "اساتید بسیجی" نقشی موثر و شگرف است.
استاد بسیجی مومن و انقلابی با صلابت و استحکام بر ستیغ علم و فناوری از اندیشه ها و مواضع انقلاب اسلامی دفاع می نماید و با "جهاد علمی" برای پیشرفت های عظیم قدم برمی دارد.
بسیج خواهران به عنوان سازمانی برگرفته از تحکیم هویت انقلابی ترویج فرهنگ زینبی و پرچمداری نهضت زنان برخوردار است و این ویژگی ها باعث تعامل مثبت تمام در سازمانهای دولتی و تشکل های مردمی دیگر شده و در کنار سایر اقشار بسیجی در راستای رسالت حوزه بانوان (احیای هویت زن مسلمان، تعمیق معنویت و بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده) است.
همین امر باعث شده است بانوان بسیج اساتید از همت والا و پایبندی به ارزش های دینی و فضائل اخلاقی برخوردار شود و به دنبال تحقق ماموریت و رسالت خود گامهای محکم و استوار بردارند که این رسالت در راستای تحقق آرمانهای حضرت امام (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری است که عهده دار وظایفی نظیر تحقق بخشیدن مهم زنان از ارتش بیست میلیونی به منظور دفاع توسط خواهران، احیای هویت والای زن مسلمان، مصون سازی و پیشگیری و مقابله با تهدیدات نرم در حوزه مسائل خاص زنان و مشارکت در عرصه های سیاسی ـ فرهنگی اجتماعی ـ امنیتی ـ علمی و سازندگی بر مبنای نیازهای اساسی انقلاب اسلامی است.
امور بانوان بسیج اساتید ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان با اخلاص و ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان و حماسه سازان این نهاد مقدس در عرصه های مختلف، در روزهایی که کره کوچک و خاکی زمین اسیر ویروس و بدترکیب کرونا است با نصب العین قراردادن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای اثبات حرکت درست در مسیر بسیجی و ابقای تفکر بسیجی و ماندگاری در مسیر بسیج جمهوری فرهنگی اعلام نموده و از تمام اقشار مردم برای گذار از این بحران ها همگام و همراه با دلسوزان نظام انقلاب دعوت به عمل می‌آوریم.
انتهای پیام/