خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اصلاح ساختار بودجه؛ رهیافتی برای انضباط مالی قوی‌تر

مشرق | سیاسی | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:07
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت :اصلاح ساختار بودجه کمک می‌کند تا بتوانیم با یک انضباط مالی قوی‌تری بودجه سالیانه را اجرا کنیم.
بودجه،اصلاح،ميزان،كشور

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، در ارزیابی خود از اصلاح ساختار بودجه سالیانه در کشور گفت: به واقع کشور به هر میزان تحت فشار قرار گیرد باید میزان شفافیت و انضباط مالی‌مان افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه با بهره وری هزینه کردها بودجه رشد پیدا می‌کند، تصریح کرد: به هر میزان که تحت فشار تحریم‌ها قرار می‌گیریم باید منابعمان منابع قابل اتکا تری باشد.
نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جلوی هزینه‌های اضافه بودجه سالیانه را سد کرد، تاکید کرد: طبیعتاً اصلاح ساختار بودجه سالیانه کمک می‌کند تا این اهداف برشمرده شده تامین شود و بتوانیم با یک انضباط مالی قوی تری بودجه سالیانه را اجرا کنیم.
وی با بیان اینکه تحریم‌ها از این منظر برای کشور یک فرصت هستند، تاکید کرد: تحریم‌ها باعث می‌شود تا برخی معایب حوزه اقتصادی که به نوعی نمایان می‌شود را اصلاح کنیم.