خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ساکنان بافت های فرسوده بجنورد بسته های تشویقی دریافت می کنند

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 14:53
شهردار منطقه یک بجنورد گفت: ساکنان بافت های فرسوده در هسته مرکزی این شهر بسته های تشویقی دریافت می کنند.
فرسوده،بافت،نوسازي،بجنورد،شهر،بسته،نگاه،شهري

ایسنا/خراسان شمالی شهردار منطقه یک بجنورد گفت: ساکنان بافت های فرسوده در هسته مرکزی این شهر بسته های تشویقی دریافت می کنند.
قربان عمارلو افزود: بسته های تشویقی برای کاربری های مختلف تدوین شده و به نوسازی بافت های فرسوده کمک می کند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، وی ادامه داد: این بسته ها برای ترغیب سرمایه گذاران و جذب مشارکت ساکنان در نوسازی بافت های فرسوده اجرایی می شود.
شهردار منطقه یک بجنورد با بیان اینکه بافت ناکارآمد و فرسوده شهری در زمان وقوع بحران تهدیدی جدی برای شهر محسوب می شود، گفت: نوسازی بافت های فرسوده مطابق استاندارد های تدوین شده به نفع شهروندان و شهر بوده و ارتقاء شاخص های شهری را در پی دارد.
عمارلو افزود: بافت های فرسوده و قدیمی معضلی برای حوزه شهر بوده در صورتیکه ساماندهی نشود خسارت جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
وی اظهارکرد: هم اینک ۱۵۴ هکتار بافت فرسوده در حوزه خدماتی شهرداری منطقه یک بجنورد وجود دارد.
شهردارمنطقه یک بجنوردبر لزوم دسترسی و همفکری یکپارچه در تمام مناطق در زمینه نگاه اجتماعی، چگونگی ورود امکانات و پتانسیل ها در نوسازی بافت های فرسوده شهری تاکید کرد.
وی افزود: بافت فرسوده تلفیقی از مشکلات، مسائل اجتماعی و کالبدی است و نگاه به نوسازی باید توام با نگاه اجتماعی و فرهنگی باشد.
انتهای پیام