خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری اردوهای فرنگی کاران جوان در گرو عادی شدن شرایط کرونایی

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 07:48
فرنگی کاران جوان برای برگزاری اردوهای تیم ملی منتظر عادی شدن شرایط هستند.
كشتي،قهرماني،جوانان،شرايط،كرونا،اردوهاي،آسيا

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و محدودیت های جدیدی که از سوی ستاد مقابله با کرونا مصوب شده برگزاری اردوهای مختلف ورزشی از جمله کشتی نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.
بنابر این گزارش رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی آسیا روز‌های ۱۵ تا ۲۰ تیرماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار خواهد شد و مسابقات قهرمانی جوانان جهان نیز روزهای ۲۵ تا ۳۱ مرداد در شهر اوفا روسیه انجام می شود و هر چند هنوز زمان زیادی تا آغاز این رقابت ها باقی مانده اما بی شک برای آماده سازی کشتی گیران جوان نیاز به برگزاری اردوهای مقطعی آماده سازی می باشد که در شرایط کنونی این امر محقق نخواهد شد.
بر همین اساس روح‌الله میکاییلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اظهار داشت: متأسفانه با وجود مشخص شدن زمان مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان، اما به دلیل شرایط موجود نمی‌توان برنامه‌ریزی دقیقی داشت کما اینکه ما هم دوست داریم هر چه زودتر تمرینات و اردوها آغاز شود تا بتوانیم با تدابیر بهتری برای حضوری پر قدرت در رقابت های مهم تصمیم گیری کنیم اما از آنجا که سلامت کشتی‌گیران از هر چیزی برای ما مهم‌تر است منتظر عادی شدن شرایط هستیم و بعد از آن برنامه های خود را اجرایی خواهیم کرد.
انتهای پیام/